mandag 10. november 2014

Bruer

Torsdag sjette november blei antologien Bruer lansert på Rekord Bar i Drammen. Greia var å samle sammen noen av de litterære stemmene fra Drammensområdet og vise mangfoldet og talentet blant regionens forfattere. Jeg bidro med fire kortprosatekster. Slippfesten gikk over all forventning!

(Foto: mamma)

Jeg dro med meg Jørgen, Vibeke og mamma, og i tillegg møtte jeg vår kjære, gode hovedforeleser Rune fra tida i Bø (som angivelig fikk gåsehud da jeg leste mine tekster, og dét kan man jo ikke ta som annet enn et kompliment).

(Foto: Camilla Otterlei)

Og i tilfelle det skulle være noen tvil, så er det jeg som leser på bildet oppe til høyre der. Jeg fikk så mange fine tilbakemeldinger etterpå atte hjelp.

Hvis du vil kjøpe boka, lønner det seg å gjøre det snart, for den trykkes kun i 500 eksemplarer. Den koster 299 kroner, og kan for eksempel bestilles herfra. Alternativt kan du sende ei melding til Facebook-sida til Bruer med navn og adresse, så får du den levert fraktfritt på døra.


Ønsker nære og kjære og alle andre god lesning!

2 kommentarer:

  1. Fint bilde av deg og Jørgen og kult med antologi (som jeg satser på å få lest litt i på et eller annet tidspunkt, men som ikke vil prioriteres som innkjøp i første omgang siden jeg har en del andre innkjøpsplaner i første omgang). Så fint at tekstene dine falt i smak, de var sikkert supre =D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Den er væffal å få tak i på biblioteket i Drammen, så du kan sikkert få bestilt den inn til Deichmanske eller noe sånt :)

    SvarSlett