lørdag 18. oktober 2008

dadada DAM - utfordring!

Se hva Dagboksamleren har fått meg til å gjøre! Nemlig noe så frekt som å utfordre meg. Jenta eier ikke skam.

Så altså. Det som er greia, er at hun har stilt meg ni spørsmål som jeg altså skal svare på. Etterpå er det ingen andre enn min egen tur til å utfordre tre nye, uskyldige ofre. Sjekk nederst om du er blant de heldige utvalgte.

Let's begin!



Sett iPoden/iTunes på shuffle. Hvis ikke du har iPod, sett på cd-en som står i. Hvilken sang er det?
Malice Mizer - Shiroi

Har du et klesplagg med et spesielt minne knyttet til?
Jeg har vel strengt tatt et slags minne knytta til alle plagga mine, men et spesielt et? Nja. Trur jeg er nødt til å svare noe så kjedelig som nei.

Hva er best – boller med eller uten rosiner?
Med, så klart!

Hvem er Ryan Stiles?
Sikkert en slags kjendis, siden du spør. Men hva han er kjent for? Har ingen anelse!

Har du smakt sushi?
Da-ah. Ja.

Liker du å tegne?
Ehm, ja, egentlig, men jeg liker ikke å bli ferdig med tegninga, for den blir alltid så jækla støgg.

Lukk øynene og snurr rundt et par ganger. Hva er den første boka/det første bladet du får øye på når du åpner dem igjen?
Jeg dropper snurringa, for da blir jeg svimmel. Men jeg kan gjøre noen mer eller mindre intelligente virrebevegelser, og da ser jeg...
SKUFFA!!! Ett eller annet nummer av Hjemmet.

Vil du ha rosa Dr. Martens-sko?
Er ikke helt sikker på åssen Dr. Martens-sko ser ut, men jeg har skikkelig hekta på rosa for øyeblikket, så det er ikkek umulig.

42?
The meaning of liff.



Og som om ikke dét var nok, dere - så utfordra Somlerusket meg og! Er det rart det er krig i verden, sier jeg bare.



1. Hvis du kunne spurt en hvilken som helst person om tre ting, personen må svare sant, hvem ville du spørre?
Vrien, vrien. Jeg føler at de jeg vil vite sånne ting om, veit jeg sånne ting om uansett, hvis du skjønner. Kanskje jeg skulle ha valgt Miyavi, bare for å, om ikke annet, kunne få en sjanse til å snakke med ham, wøhø.

2. Hva ville du spørre om?
Oj, oj, nå blir det enda verre! Først ville jeg ha spurt om hvor han stod politisk, så ville jeg ha spurt om hva han helt egentlig heter, og til slutt ville jeg ha dratt en skikkelig fjortis, og spurt om han hadde kjæreste.

3. Hvilken av dødssyndene ville du utført?
Jeg utfører vel praktisk talt alle daglig uansett, tihi. Men da jeg tok en test på Start, fikk jeg latskap, så jeg ville nok ha valgt det. Så behagelig, a gitt.

4. Hvordan ser ditt himmelrike ut?
Masse pastell og art nouveau. Og masse fine trær og blomster.

5. Hemmeligheten bak en god brownie er?
I væffal ikke meg!

6. Den beste opplevelsen i ditt liv er?
Som om jeg greier å velge! Vel, altså, det er jo trist å si det, men det er svært få opplevelser jeg har hatt i livet mitt som jeg ser på som så fantastiske at jeg husker dem som det beste som har hendt meg. Men når jeg tenker meg om, kan det likevel hende at jeg kommer på noe. Da grein jeg til og med av glede, så lykkelig var jeg. Det var da Victor-kun kom til oss igjen. For dere uopplyste, kan jeg informere om at han er min høyst elskede kanin, og at han blei født på gården våres den 25. mai 2000. Vi fikk ikke lov til å beholde kaninungene, og måtte gi dem bort - bortsett fra Bruse, da, for han ville ingen ha, så han beholdt vi. Jeg grein som et reint helvete idet vi ga dem bort. Men så, etter et par måneders tid, kom hun som hadde fått Victor tilbake igjen. Hun var visstnok misfornøyd, og ville klage på varekjøpet, til min store lykke. Jeg trudde aldri jeg skulle få se ham igjen, men så havna han jaggu her igjen, og der er han den dag i dag!

7. Hva er lykketallet ditt?
Jeg har flere. 3, 6, 9, 11 og 13. De tre første fordi jeg alltid har hatt sansen for tregangen (3 har av uvisse grunner vært yndlingstallet mitt siden jeg var liten), og stort høyere enn 9 greier jeg ikke å regne. 13 fordi det liksom er outsidertallet som alle forbinder med ulykke, og hjertevarm (?) som jeg er, omfavner jeg teh outcasts. 11 litt av den samme grunnen, etter at dét også fikk ulykkesstatus etter en skjebnesvanger septemberdag.

8. Hva ville du vært: døv, stum eller blind?
Jesus kristus, menneske, ikke gi meg sånne valg. Trur jeg ville ha valgt stum. Jeg har en grusomt lite pen stemme, så det hadde vel ikke vært et stort tap fra eller til uansett. Hadde kanskje bare blitt litt kinkig om jeg skulle forklare yndlingsvitsen min med vannemeloner i rumpa på tegnspråk.

9. Hva er din favorittkroppsdel?
Er veldig frista til å si henda nå. Har arva den fetisjen av Ingrid. Ellers liker jeg også øyer og munn.



Mohahaha, MIN TUR! Her kommer de ni veldig gjennomtenkte og dype spørsmåla:

1. På en skala fra én til ti, hvor pervers er du?
2. Hvilken er Norges fineste dialekt?
3. Styggeste, da? Svar ærlig (jeg blir ikke fornærma, høhø)!
4. Hvis du i framtida får to barn, en gutt og ei jente, hva ville du ha kalt dem?
5. Hvilket band/hvilken artist betyr mest for deg, og hvorfor?
6. Kan du si noe på japansk? I så fall, hva?
7. Åssen ser drømmepartneren ut?
8. Hvilken prestasjon så langt i livet er du mest fornøyd med?
9. Hva er ditt største guilty pleasure?

Hvis du finner ditt navn her, så veit du hva du har å gjøre:
Karoline
Ida
Nikoline

Vel bekomme!

Jo, og så, og så, når du har besvart spørsmåla mine, så må du lage ni nye og la tre nye, intetanende besvare faenskapen!

13 kommentarer:

  1. Ne-ei, du utfordra den eneste personen som var igjen. Nå må sikkert jeg også utfordre deg. Jaja, kommer ikke på no bra spørsmål uansett xD
    Lykketallet mitt er også tre:D Tregangen, go!
    Jeg baker god brownie^^
    Og Norges fineste dialekt er forresten, som nevnt i et av mine tidligere innlegg, David-dialekta^^

    SvarSlett
  2. Og, hallo! Ryan Stiles! Whose Line is it Anyway? Både britisk og amerikansk? Tsk, tsk.

    SvarSlett
  3. Tagge folk om igjen...? 0:)
    Og ja, veit du hva, etter at jeg skreiv det innlegget, googla jeg Ryan Stiles - bare for å lande på konklusjonen (jeg kjente ham faktisk igjen fra bildet, da!) at både du og dagboksamledamen kom til å torturere meg max verbalt xD

    SvarSlett
  4. Interessant lesning :O) Jeg har svart på spørsmålene (siden du tagga meg). Jeg var derimot ikke helt sikker på hvem jeg skulle tagge og hadde ingen gode spørsmål klare så jeg besvarte et annet meme jeg har funnet på nettet og nå tagger jeg deg blant annet med det. Det kalles Book Meme og spørsmålene finner du på bloggen min. Så du er tagget igjen, dog med et annet meme :)

    SvarSlett
  5. Spør meg om jeg kan si noe på japansk! Spør meg, spør meg! :D

    Bare ikke gi meg en av de derre grusomme kjedebrev-lignende groteskhetene du så kjekt har svart på her på bloggen din.

    SvarSlett
  6. Så memet ditt, Karoline, så det skal jeg besvare nu, hadde jeg tenkt ^^
    Du Vibeke, jeg kjenner deg såpass godt at jeg visste at du ikke ville ha besvart det uansett, så jeg tagga deg ikke. Derfor kommer jeg med andre ord IKKE til å spørre deg om du kan si noe på japansk. Såpass logikk trudde jeg du greide.

    SvarSlett
  7. ey morro:D skal se og få svart på de spørsmålan dine når jeg får tid^^

    SvarSlett
  8. Det vil si aldri, fra Nikolines side! Hah. Neida, eg vil vite ka hon svarer, så eg følger med :p
    Morroe svar, eg likte det kan man si, haha!

    SvarSlett
  9. Jeg vil òg vite hva hun svarer ^^

    SvarSlett