lørdag 29. november 2008

I has gots a semi-bollesveis

Lars sin nyeste kreasjon på meg.


14 kommentarer:

  1. Å så tøft!!! Sikle på. Hadde ej hatt nok hår så ha eg ville ha klipt meg slik, men det pistre håret mitt egnar seg ikkje for slik fin lugg... :(

    SvarSlett
  2. I begynnelsen tenkte eg(unnskyld!) at det såg ufattelig rart ut, men etter å få se litt nøyere på det, må eg seie at det var vakkert, og eg digga korleis det såg ut bak!! ^^, <9<9 nydelegheit på sitt beste :D

    SvarSlett
  3. Hvorfor skjer alt spennende når jeg ikke er tilstede? Hmpf. Du må skrive meg en mail om det mamma kommenterte ang. sveisen. Personlig synes jeg det var dritstygt. Og har du begynt å klippe deg regelmessig hos Lars?
    Jeg bare tulla. Du er dritkul på håret, bær det med stil nå da, og ikke la det vokse og gro til det huleboerske.

    SvarSlett
  4. Ö Stilig! Er Lars en ordentlig frisør eller bare later han som? He did a good job n_n

    SvarSlett
  5. Stiligstiligstilig :D:D og kuule klær!

    SvarSlett
  6. Maww, fint hår:D
    Du kledde det skikkelig godt og!
    Pwettypwetty : )

    SvarSlett
  7. Jævlig fett <3
    Og det midterste bildet... du er så pen <3
    *Kristineofil nå*

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny frisyre, det var stilig og punkete =0)
    Har ellers svart på utfordringen nå, din utfordrer (ble ikke så spennende fakta, men...)

    SvarSlett
  9. Forøvrig har du sinnsykt kule smykker^^

    SvarSlett
  10. OMGZ, dere er vel verdens vakreste, vel? TAKK <3

    SvarSlett
  11. Nei, du er verdens vakreste, vel.

    SvarSlett
  12. Slinksterkul sveis! Det der kledde du skikkelig godt :)
    Jeg skal foresten kommentere på de siste delene av 'I dypet av en ruin' når jeg får PC som funker ordentlig og nett i jula ;)

    SvarSlett
  13. Yay, takk for det :D For begge deler, for så vidt ;)

    SvarSlett