fredag 23. januar 2009

Gjetthvagjetthvagjetthva!

"'What did he do to you, Diddy?' Aunt Petunia said in a quavering voice, now sponging sick from the front of Dudley's leather jacket. 'Was it - was it you-know-what, darling? Did he use - his thing?'"

Nå er jeg litt sikker på at Ingrid, Eva, Vibeke, Ingrid Marie, Karen, Håkon og hele resten av gjengen, som involverer de aller fleste jeg kjenner, faktisk, blir litt glade. Jeg har vært sjuk ganske lenge nå, og borte fra skolen siden tirsdag. Og hva gjør man da? Jo, man leser. Og siden jeg tenkte at now's as good a time as any, tusla jeg inn på rommet til Vibeke, fant noen bøker (fordi hun sa det var greit, så!) og leste litt. Og plutselig leste jeg veldig mye. Og veldig fort. Og jeg er direkte kjempestolt av meg sjøl. Jeg mener, jeg leser utilgivelig sakte. Jeg er sikker på at folk for eksempel ikke engang ser på meg som ekte fan av Ringenes Herre, fordi jeg brukte tre måneder på den, og ikke to uker, som jeg kjenner noen andre som har. Og det var på norsk, til og med. Men her gikk det unna tre - firehundre sider om dagen, altså. Og nå er jeg på Order of the Phoenix. Og Karen hadde helt rett: jeg har blitt veldig glad i tvillingene. Og jeg ser forhold overalt. Men det kan vi alltids spare til et seinere innlegg.

11 kommentarer:

  1. shit, du elser fort. og jeg som var så stolt over å lese a thousand splendid suns på fem dager.. jeg kan jo ikke måle meg. den er jo bare en stusselig bok på 370 sider. jeg trodde jeg elste fort! men der tok jeg skamelig feil. og det e rbra du leser! lesing er fantastisk. jeg burde også begynne å lese igjen.

    SvarSlett
  2. Jeg leser fort akkurat nå. Normalt sett er jeg evig treig.

    SvarSlett
  3. bwahaha, eg elsker deg<3
    har du kommet til lillesirius og lilleremus enda? speaking of forhold, liksom.

    jeg er også syk. det suger. men jeg ser på film. så det er greit.
    nå fikk jeg lyst til å se harry potter^^

    SvarSlett
  4. Weee, jeg elsker deg! <3

    På tide med Potter-feber hos deg også, så det er bra jeg snart kommer hjem og får opplevd noe av den :D

    Og ja, du må virkelig ha stått på hva lesing angår, men det er tross alt Harry Potter vi snakker om. Det er en sinnsykt fengende, sinnsykt morsom, sinnsykt spennende, sinnsykt BRA serie! Kos deg videre med lesinga.

    SvarSlett
  5. Bra at du leser "Harry Potter", det er en utmerket serie. Men selv om jeg annser meg selv som en forholdsvis rask leser (særlig nå for tida siden jeg leser på min åttende bok for i år) så bruker jeg lang tid på enkelte bøker, "Sofies verden" tok meg to måneder for eksempel. Men "Harry Potter" er skrevet på en veldig fengende måte (og jeg føler at jeg har svikta dem litt siden jeg ikke har lest dem siden 2007, men likevel) og er nok de perfekte bøkene å lese når man er syk tenker jeg (blir sjelden så syk at jeg regner meg som syk heldigvis). Og jeg gleder meg til å lese om hvilke forhold du ser og om du ser de samme som jeg så eller hva...

    SvarSlett
  6. ENDELIG:D Hva sa jeg om tvillingene, hæ?^^
    Og Ringenes Herre på tre måneder er veldig bra. Jeg brukte godt over et år. Men så er jeg ikke fan heller da ^^ Ikke av boka.
    Du er suspekt. Og du har sannsynligvis smitta meg, for jeg ser også forhold overalt x]

    SvarSlett
  7. Eg klipte meg på ein frisør som heiter Cheri eller noko slikt. Ligg i gata det ein går inn til der eg bur, om du hugsar kor det er. Att med remaen :p

    SvarSlett
  8. ÅH. OMG. Påtidekvinne:D IIIIIik. No er du endelig i godt selskap. Haha, neida, men altså, no kan du vere med oss andre og obsesse. Akk<3
    <3<3

    SvarSlett
  9. Det var på tide ;)

    ... jeg sier ikke mer. Enda jeg har lyst.
    men hvis jeg først begynner, kommer jeg til å fortsette en veldig god stund.



    OMGZREMUS+TONKS!!!1!11!!!<3<33

    SvarSlett
  10. Nej, men jeg syns foreløpig det er veldig kos med storesirius og storeremus xD Men awh, der fikk jeg enda en motviasjon til å lese videre, gitt ;3

    Jeg er ikke heeelt sikker på om jeg husker, Ida, men jeg bare tenkte tanken at vi kaaaanskje klipper oss samme sted. Det gjør vi altså ikke xP

    Men jah, HP er digg!

    SvarSlett