torsdag 5. februar 2009

Happy time! pt. II

Dette innlegget skulle ha kommet før, men er man glad for at Vibeke har kommet himmatt igjen, så er man overlykkelig. Vi har gjort ting vi pleier, og som det er et helt halvt år siden jeg har gjort sist, som å spise potetgull med dipp, se film og snakke om koseligheter som tog og fly og fart. Og som en bonus, hadde Vibeke med seg fine ting til meg. Jeg velger herved å brife rundt med det til misunnelse og sjalusi (forhåpentligvis, men ikke nødvendigvis) fra dere:

Skjerfet er blått OG pusete. Touchdown!

Smurfepower!

Armbåndsaktige ting.

Dette er Den Veldig Enkle Gutten. Han er en pengepung, et ord jeg for så vidt har litt issues med takket være min ekstremt hormonelle hjerne. Men jah. Her er han, altså.

Hårstrrrrikker!

Et kjede som faktisk ser veldig naturtro ut, og som kan brukes som mobildingeldangel hvis jeg føler for det. For øyeblikket gjør jeg ikke det, og går med den rundt halsen. Lykke!

PANDA!!!!!!11!!

Filmsouvenir! (som sikkert er et ord jeg har stava fullstendig feil. "Souvenir", altså.)

Filmsouvenir, dette og. Og de er så jækla avhengighetsskapende at de er borte alt. Karameller, hvis du lurte.

Ymse j-rock-plakater.

DVD og CD. J-rock. Om nom nom.

This Iz the Original Samurai Style-DVD'en til Miyavi. Som er exclusively for Japan. *glise*

Totoro-nøkkelring! Nå henger han på Den Veldig Enkle Gutten.

Enda en Totoro-nøkkelring. Denne er i tillegg kombinert spilledåse. Totoro-themesangen når jeg måtte ønske den!

Miyavi-plakat. Med blitzrefleks. Fangasm lell.

Hva er det så å si? Gaver ruler.

7 kommentarer:

  1. fyfaen så jævla mange ting du har fått! personlig likte jeg best skjerfet og det søte kjedet. jeg kan tenke meg at det skjerfet er helt fantastisk.

    er vibeke fra japan eller noe?

    SvarSlett
  2. ooh heldige unge, det var pene ting<3

    jeg har en greie for totoroting, så jeg bare AWWWWWWW!<3 hver gang jeg ser noe remotely totoro-relatert.
    tenk deg hvordan jeg er med de bamsene på outland, haha.

    SvarSlett
  3. Så masse fint det var :)
    Jeg likte særlig hårstrikkene av uante grunner og skjerfet var flott =0) Må dog innrømme at jeg ikke er misunnelig, selv om jeg alltid har lyst på gaver selv, men hvis det er noen trøst så er jeg litt misunnelig på at du skal til London siden jeg vil dit selv (elsker den byen)...

    SvarSlett
  4. hurra for gaver og kärlek og glädje <3

    SvarSlett
  5. @ Lisa: Neida, hu er ikke fra Japan, men hu har vært der et halvt år, og nå kommet tilbake til Norge! Du veit, studier og sånn.

    @ Imma: Omg, bamsene på Outland <123456 Jeg vil ha sånne~

    @ Karo: Ah, veit! London er fantastisk. Nå er jo jeg ganske så anglofil og, og det er mulig jeg ender opp med å studere der <3

    @ Hege: Jah, hurra <3

    SvarSlett
  6. Jeg vil også ha presanger! Så masse fint du fikk :) (Selv om smurfer skremmer meg litt)

    SvarSlett
  7. Haha, jeg var fryktelig fan av Smurfene da jeg var liten, så det er definitivt nostalgi inni bildet ^^

    SvarSlett