mandag 20. juli 2009

... dejaré a tu lado mi corazón frío...

Jeg er ganske seriøst tom for ord. Og likevel sitter jeg her, da, som en annen molbo og liksom skal prøve å innbille dere at jeg greier å fange det med bokstaver lell. Men ja. Jeg døde altså opptil flere ganger av rein og skjær vakkerhet, og slutten var det tristeste jeg har sett siden Atter en konge. Altså, jeg visste jo åssen det ender, det er jo ikke det, men likevel. Jeg er sikker på at jeg var like ved å oversvømme rommet mitt når tid som helst. Jeg mener det, det er nesten så jeg holder på å ta tilbake all dissinga av Robert Pattinsom jeg har bedrevet på bloggen min, fordi dette takla han faktisk.

...

... jeg gir opp. Ikke ord. Ikke i dag. Og nei, det blir definitivt ikke anmeldelse. Det ville blitt litt som i sluttscena i Dead Poet's Society, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Herregud. 

9 kommentarer:

  1. Du har gitt meg lyst til å se denne filmen nå, det skal du bare vite (hm...hva er oddsen for at den vil være til utleie på Mix tro). Og jeg skulle ønske jeg kunne noe spansk utenom å telle til seks og si "god dag" sånn at jeg visste hva tittelen på dette innlegget betydde :)

    SvarSlett
  2. Føler dette er noe jeg bør se.

    Føler du er enig.

    SvarSlett
  3. @ Karoline: Helt ærlig trur jeg ikke oddsen er så altfor mye på din side... Det er tross alt en særdeles liten film (men play.com eller amazon.co.uk, derimot...). TIttelen betyr noe sånt som "jeg skal legge mitt kalde hjerte ved siden av deg" :3

    @ Marta: You said it.

    SvarSlett
  4. Følge dei to andre. For eg har heilt ærlig ikkje peiling på ka Little Ashes er. Bortsett frå at du obsessa mykje over det ;p

    SvarSlett
  5. JEG. MÅ. FÅ. SETT. DEN.

    SvarSlett
  6. Skal se denne jeg, selv om jeg også har lite til overs for Robert Pattinson. Handler ikke filmen om vår alles Salvador Dalì? :)

    SvarSlett
  7. Eva, da. Klikk på Little Ashes-taggen nederst på innlegget, eller under eller hva heter for noe, så får du se~

    @ Imma: You don't say. (omgh, jeg har fått SÅ totalt hekta på den replikken, særlig fordi den kan brukes om så sykt mye taken out of context :D)

    @ Lisa: Joda, det gjør den, vettu. Og som du kanskje allerede veit, så er jeg ikke noe glad i Robert Pattinson sjøl. Og se hvor jeg er, liksom.

    SvarSlett
  8. Jeg. MÅÅÅÅ. Få. Sett. Den!

    waaaah.

    SvarSlett