fredag 2. april 2010

Skufffff

Såh, basically skriver jeg dette mest fordi jeg obsessa over det i mai i fjor, og endelig fikk somla meg til å se filmen natt til i dag. Hva kan jeg si? Jeg blei kjempeskuffa. Men med et trekløver som gjengen i Cha Cha Chá Producciones, har jeg fortsatt trua og gleder meg til mer.

Videre har jeg fortsatt dårlig samvittighet fordi jeg ditsja kinotur med Karoline i dag, av ingen annen årsak enn mitt eget føkka sovemønster. Ser ut som om det kommer til å skje ting i helga, da. Kanskje det blir fint. Og kanskje jeg virkelig ikke bør drikke i den sinnstilstanden jeg for øyeblikket befinner meg i.

Jeg trur forresten at jeg slo min egen rekord i intetsigende blogging nå nettopp. Og det verste av alt, er at jeg publiserte det visst og.

Jeg savner Skiringssalvikingene, jeg. Og så er det bare halvannen måned igjen.

5 kommentarer:

  1. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet, det går helt fint og jeg ditcha kino selv og har lagd boller og det er jo en finfin bruk av tida det også :) Og det er frytelig synd når filmer skuffer, men sånt skjer og jeg håper det går bra med deg tross alt =D Klem!

    SvarSlett
  2. Festligheiter kan bli gøy då. Eh. Eg vil på festiligheiter men eg har ingen å dra med. Det er egentlig så tragisk.. :(. Jaja

    SvarSlett
  3. Jeg synes du er flink, jeg. Selv har jeg sluttet å blogge. Når man går inn på blogg.no ser man hvordan man må være for å oppnå great success. Bra du strever mot det. Men uansett, kjipt med skuffende filmer. Skal se The Boondock Saints II nå, med en vag mistanke om at jeg burde la være. Kos deg videre i påsken. Du har sannsynligvis gjort noe mer fornuftig enn meg.

    SvarSlett
  4. Jeg trur vi har samme vage mistanke, Håkon. Åssen utarta det seg?

    SvarSlett
  5. Jeg tenkte at jeg burde la forventningene bygge seg opp enda litt mer, så jeg lot være til fordel for Sarah Connor og hennes krøniker.

    SvarSlett