søndag 18. juli 2010

Week of epicness

Ikke denne som har vært, altså, for den har sugd balle. Altså, jeg har opplevd verre, men sol og varme og pollen og ensomhet og dårlige vaner gjør at jeg føler meg som en zombie. Men den som begynner i morra, ser dugelig ut.

Mandag: ingenting på tapetet, så det blir sannsynligvis monotoni, apati, forsøk på å skrive noe som bare blir elendig uansett og kanskje en film før jeg prøver å sove uten å lykkes før det er lyst. MEN:
Tirsdag: date med Adam, Eva og Lars!
Onsdag: INCEPTION, dammit!
Torsdag - søndag: Gjøvikgjøvikgjøvikgjøvik og verdens beste folk.

Og egentlig var det mer som skulle komme uka etter, og faktisk denne helga her, uten at det skjedde. Og jeg blir like skuffa hver gang, men det får bare være. Nå er det offisielt: jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg til høsten, for da får jeg noe å finne på. Alt er bedre enn dette. Så får jeg bare satse på at de nye menneskene greier å leve opp til standardene alle jeg blei kjent med i Sandefjord satte.

Ellers går alt jeg eier i stykker for tida. Og det er ikke billige ting heller. Eller så blir de betimelig kasta mens jeg sjøl er ute på vift. Herlig å ha vært myndig i over to år når jeg fortsatt ikke får ha tinga mine i fred i mitt eget hjem.

6 kommentarer:

  1. Haha, og eg som har kjørt forbi Lier og alt i helga xD Vore i Oslo, og tenkte faktisk på å melde deg om du ville ta turen til byen! Men men, det høyres no ut som om du har ei god veke i vente? :D Eg håpar det, for din del. Du fortjenar å ha det fint.

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt en sånn uke også... Onsdag tok helt av! Jeg var på jobb, kom hjem ca. 15, og satt faktisk i sofaen og gjorde ingenting/litt pc/bittelitt mat (noen pinneis og litt melon) fra klokka 15 til midnatt oo'

    Jeg har egentlig et stort aktivitetsbehov, og liker ikke å sitte i ro. Apati er en sykdom som rammer hardt, altså.


    Ha en merry happy epic week :D

    SvarSlett
  3. Det høres ut som om du har fine planer og det er bra og jeg håper tingene dine slutter å gå i stykker eller blir kastet. Og jeg vil også se "Inception", vurderer å bestille billetter til å se den på fredag, men vi får se hva jeg gjør. Ha en fin uke =D

    SvarSlett
  4. @ Astrid: Neste gang må du i væffal si ifra, jaaa? :D

    @ Marta: Haha, store deler av ferien min har for så vidt vært ganske sånn, men heldigvis begynner jo ting å gå seg til nå, da.

    @ Karo: Hoho, det håper jaggu jeg og.

    SvarSlett
  5. Så flott at du har det bra då? ^^ Det gjer meg gladgladglad!! :D

    Sv; Jada, utvandrerfestival er kjempekjekt! ^^ Veldig kosleg :D Hehe, eg skjønar at du vil vekk, vert litt lite og litt mykje på same tid, liksom. :S

    SvarSlett