lørdag 15. oktober 2011

Henrik skreiv en biografi om meg

"Det var en gang ei jente som bodde i Lier. Hun var så lei alle vennene sine, og kunne tenkt seg å gjort noe nytt. Hun søkte på Skiringssal Folkehøyskole, og kom inn på filmlinja. Hun trivdes ikke i det hele tatt i starten, og skjønte ikke hvordan et helt år på denne skolen skulle gå. Hun la seg tidlig hver eneste kveld fordi det ikke var noe gøy å være oppe, og ville heller fordype seg i spennende bøker mens hun venta på å bli trøtt nok til å sovne.

Etter en stund ble hun kjent med noen folk som var de heftigste hun noengang hadde møtt, og kom sakte men sikkert mer og mer ut av rommet sitt for å henge på kvelden. Da skoleåret virkelig var godt i gang var hun blitt en stor del av en enda større gjeng.

Etter Skiringssal flyttet jenta til Bø for å lære seg å skrive på høyskolenivå, og bor den dag i dag i Oslo hvor hun jevnlig oppdaterer facebookstatusen sin med hvor godt rødvin er og at blonder og hus er tingen."

Totalt urelatert til noe som helst, men jaja. Jeg bruker jo ikke denne bloggen til en dritt lenger. Jeg fryser noe helt sykt, drikker altfor mye altfor ofte og lurer på når livet mitt skal begynne å gi mening, samtidig som jeg føler at jeg ikke har rett til å klage når jeg ikke engang prøver å gjøre noe med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar