mandag 22. september 2014

Musikalsk utfordring #7: En sang du liker som har et stedsnavn i tittelen

Det er egentlig ennå for varmt og lyst ute til at Former Ghosts er det aller riktigste å høre på, men snart, snart kommer oktober og november, og da lover jeg å tenne alle stearinlysa jeg kan finne, kle meg i støvete blonder, skjenke meg romtemperert rødvin og sette på denne:



(Denne regissøren har tydeligvis helt andre assosiasjoner til denne sangen enn det jeg sjøl har.)

Klikk her for å komme til hele den musikalske utfordringa.

3 kommentarer:

  1. Former Ghost er nytt for meg, men det må helt klart utforskes mer. Jeg elsker at sånne utfordringer kan spre ny og flott musikk :)

    SvarSlett
  2. Så bra at du vil utforske mer! Ja, det var det som var tanken bak òg ;)

    SvarSlett
  3. Jeg måtte lage chai- te og høre på denne sangen på nytt. Den passet til den litt tyngre drikken ;)

    SvarSlett