tirsdag 14. oktober 2014

Pixie dust

Okei, jeg gidder ikke vente lenger på å få se bildene fra fotografene, jeg nøyer meg med det som fins av amatørstøff der ute på verdensveven. Saken er at jeg mandag, tirsdag og onsdag i forrige uke var modell for Redken Norge under et hårshow og -kurs på L'Oréal-akademiet!

Før vi begynte, så jeg sånn ut:


(Foto: Vibeke)

Mandag var det casting:


(Foto: Ronny Eide)

og tirsdag var det grovklipp og farge:


(Foto: Ronny Eide)




(Foto: meg, duh)

Jeg veit seriøst ikke hva det er med bloggen min som gjør sånn, men den har alltid vært sånn at farger blir dusere når de postes her enn hva de er i originalfila på harddisken min.

På onsdag var sjølve showet, der jeg blant annet blei klipt ytterligere:


(Foto: Maison frisør)


(Foto: vigdisarnadottir via Instagram)


(Foto: Vision frisører AS)


(Foto: verafantastic via Instagram)



(Foto: ... ja, nå kan du lure)

Så. Grunnfargen består vel av flere ting, men den tydeligste er lys, lys lavendellilla, sjøl om det ikke syns så godt her. Det blå kommer vel nesten til og med fram på bildene.

Takk for en ny og ekstremt fresh sveis, fantastiske Ann-Christin Nilsen og Leah Freeman!

9 kommentarer:

  1. Seriøst, helt utrolig fint! Du kledde det skikkelig!

    SvarSlett
  2. Herregud, som jeg digger det! Wow. Gleder meg sånn til å se fargen og klippen og DEG på ånkli snart!

    SvarSlett
  3. Wow. Skikkeleg kult. Det kledde deg. :D

    SvarSlett
  4. Det ble skikkelig kult og du er tøff for jeg tør jo ikke gjøre noe som helst med håret mitt rent utover å få mamma til å stusse det litt en sjelden gang i blant. Og fine bilder, du så skikkelig stilig ut :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk, alle sammen!! <3333

    SvarSlett
  6. Wow, det ble kjempefint! : D

    SvarSlett
  7. Ååå, så utrolig flott hår! Skulle ønske jeg var like tøff som hadde turt å ha noe sånt!

    SvarSlett