tirsdag 5. august 2008

Ohba og Obatas nye kjærlighetsbarn

... heter visstnok Bakuman og handler om to gutter som finner ut om de eksploderende kreftene som fins i manga. Mer vites ikke. Men forventningene er høye, til tross for at det lille som har blitt avslørt om plottet, høres mildt sagt... rart ut.

Og jeg blogger skummelt mye for tida. Det er nesten så jeg vurderer å skaffe meg et liv.

Og veit du ikke hvem Tsugumi Ohba og Takeshi Obata er... da har 75 % av poenget med bloggen min gått deg hus forbi.

9 kommentarer:

  1. Jeg synes det bare er hyggelig at du blogger mye, jeg. Da får man hele tida noen nytt å lese på :O)
    Og hvis det er noen trøst så har jeg ikke noe liv selv...

    SvarSlett
  2. Det er godt å høre at du syns, wøhø. Vi kan starte Foreningen for de Livløse :]

    SvarSlett
  3. o__0 <3

    men livløshet er jo det nye heit?
    motsatt nekrofili, fins det?

    ... det kan bli problematisk å få til, når jeg tenker meg om xD

    SvarSlett
  4. Tja, muligens er jeg et levende bevis...? x)

    SvarSlett
  5. Haha, levende... for en ironi xD

    SvarSlett
  6. Høy oppdateringsfrekvens = teh success.

    Aner ikke hva du snakker om her, men jeg følte det var på sin plass å si noe. Dessuten er også jeg en av de udødelige (south park, how do u kill a man with no life?)

    :D

    SvarSlett
  7. Udødelig, se her blir ordbruken stadig hvassere! :D

    SvarSlett
  8. Bloggbloggblogg er gøy, men hater selv å skrive det(a) er så treig i huet på ka eg skal skrive om:p
    Men du! Eg leser faktisk Death Note nå! Ö På grunn av deg, heahea. Eg er pretty much hekta. Den er tidig:p
    But keep on blogging!

    SvarSlett
  9. Jeg har påvirka egentlig ganske sinnssykt mange til å lese/se Death Note, og det er nå jeg føler at jeg er TEH MANIPULATOR D: over alle. Fett! 8D

    SvarSlett