mandag 25. august 2008

Sandvika-kjærleik

Det er ikke så verst i Sandvika, egentlig. Litt kvalm dialekt, men det er pene parker der, og et stort og fint kjøpesenter for materialistiske kommunister som meg, hvor jeg blant annet har kjøpt grønn strømpis (til forveksling lik Ida sin - alien-power FTW!!1!!!1). Men kjærleiken blei overøsende først da jeg oppdaga hvilket postnummer Sandvika har, nemlig:



(hold dere fast)



1337!



Fnis!
Og, og, og, det bringer tankene til den nye t-skjorta jeg har kjøpt, som er bra nydelig etter egen mening:

6 kommentarer:

  1. OMG HERRE FUCKING CHRIST, SKAL VI GIFTE OSS?
    jeg fant også ut det a while ago. og reagerte på samme måte. 1337<3

    SvarSlett
  2. Kjempekul t-skjorte, da<3 Hvor er den fra? Nå er jeg kanskje veldig treig, men hvorfor 1337?:S

    SvarSlett
  3. T-skjorta er fra den generelt ganske herlige butikken Delia's :)
    1337 - som i leet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Leet

    SvarSlett
  4. roflmao, wtfsup? lawl, neida eg skal gi meg:D Nå må du gå med den t-shorten hveeer gang du skal hente posten, om det står 1337 på den da, postkassa altså.. (a) heahea. Faen eg føler meg geek nå altså. 1337 ffs<3

    SvarSlett