mandag 13. april 2009

Dette trur jeg blir veldig, veldig bra









... ja.

7 kommentarer:

  1. Oh yeah, aha... alt virker perfekt med den filmen skuespillermessig og følelesmessig. Alt bortsett fra en ting. Huet til mr. Pattinson.

    SvarSlett
  2. Ikke glem nesa hans. Men det går vel kanskje under huet, da.

    SvarSlett
  3. <3

    det funker faktisk bedre med det stygge håret, da. de nøytraliserer hverandre, påenmåte.

    SvarSlett
  4. Ja, når jeg skriver "hue", så mener jeg nese, hår, hodeform... alt. Alt er rart, lissom. Rett, klemt nese. Hodeform som en alien. Underdelen av ansiktet (eller hva man kaller det) begynnende fra munnen, er særdeles lite, i hvertfall sett i forhold til det enorme ballong-hodet.

    SvarSlett
  5. ... Kanskje vi bare er misunnelige xD

    SvarSlett
  6. Jeg føler meg litt som en "Englishman in New York" (artig med musikkreferanse her) når jeg kommenterer nå siden jeg i utgangspunktet er ganske så uvitende "Little Ashes"-messig, men klippene viser jo at både musikk og bilder er ypperlig og en film om kunstnere (som denne) høres ut som en elskovserklæring til bohemer (noe som gjør at min interesse vekkes og jeg skriver en enormt lang setning som kommentar)! =0)

    SvarSlett
  7. Og det beste av alt, er at det ikke er hvilke som helst kunstnere heller! <3 Nei, serr. Så mye har jeg ikke gleda meg til en film siden Atter en konge.

    SvarSlett