lørdag 4. april 2009

Ein fin dag

Onsdag 1. april var en dag jeg hadde det bra. Jeg fikk to gode karakterer på skolen, én på ei historieprøve og én på norskheldagsen min. Som forøvrig kan leses på Skrivebua og greier. Og bare for å skryte som et reint helvete, kan jeg nevne at min kjære norsklærer mente at teksten min var "en fantastisk sterk og vakker skildring av opplevelse av ulike steder! Du er helt usedvanlig dyktig til å skildre. Det er en opplevelse å lese det du skriver." Så da blei jeg glad. Og så hadde tok hun seg friheten til å sende den til Margrethe, i og med at den tross alt handla om Granada, som igjen sendte den videre til Gro Eli og Eva, de andre spansklærerne. Lest høyt i klassen blei den og. Det var ganske flaut, men mest smigrende, egentlig. Ah.

Etter det dro jeg rett til Oslo. Der spiste jeg indisk med Vibeke, Marit og Maja. Etterpå dro vi på konsert med Mono. Ekstremt vakre greier. Jeg prøvde faktisk å ta noen bilder, men de blei enda dårligere enn bildene fra Bloc Party, så jeg lar det likeså godt være. Ikke at det strengt tatt var så mye å se heller. Mono er en mystisk gjeng som er glad i å ikke vise trynene sine, men omgi seg med masse røyk. De var ganske sinnssyke, ehm, bevegelsesmessig, da. Det du kunne se av silhuettene deres, mener jeg. Veldig fantastisk musikk.

Dette blei veldig av typen "så gjorde jeg det, så skjedde det, så var det sånn", men noen innlegg må være sånn og.

Hør på Mono. Nydelige saker:

Where Am I
Mopish Morning, Halation Wiper
Giant Me On The Other Side

4 kommentarer:

  1. høres ut om en koselig dag! jeg skal høre på mono snart, nå :)

    SvarSlett
  2. Så bra at du får cred for skrivingen din! Det fortjener du virkelig :D

    SvarSlett
  3. Det hørtes jo ut som en flotters dag og gratulerer med suksessen med teksten din og sånt på skolen :)

    Og indisk mat er jo kjempegodt, nå fikk jeg lyst på det selv.

    SvarSlett
  4. Ahaha, takk for det. Ja, dagen var ytterst pen <3

    SvarSlett