søndag 5. april 2009

Om tankeoverføring

Jeg sa: "Jeg lurer bare på hvorfor dere regner med at alle som vil skifte kjønn er homofile. Hvorfor tror dere at alle på død og liv vil bli heterofile? Kanskje noen har lyst til å skifte kjønn for å bli homofile isteden - at for eksempel en heterofil jente har lyst til å bli en homofil gutt?" -- fra Kjære Timo av Elin Brodin.

Geniale damen. Jeg lurer på om det er noe eget navn for den type seksualitet, egentlig. I så fall trur jeg enkelte ting hadde blitt lettere. Du veit, sånn som når sjuke blir letta når de endelig får en diagnose.

Forresten veit du at livet ditt suger når din egen mor skriver på Facebook-veggen din "Gratulere med dagen!!!!" når du ikke har bursdag. Ja, det er sjølopplevd. Kanskje jeg bør skrive et innlegg på fmylife.com.

7 kommentarer:

  1. hahahahah! ja, skriv det på fmylife :D mitt største tidsfordriv. og jeg har lest den "kjære timo".

    SvarSlett
  2. hahahahaha, din stakkar <3

    SvarSlett
  3. Nei, det er ikke så greit.

    Kjære Timo er vakrest i verden, sånn cirka <3 Og jeg skreiv det på fmylife. Faktisk. Aner ikke om det blir publisert eller ej.

    SvarSlett
  4. timooooooooo!<3
    jeg driver og tvinger folk til å lese den i disse dager. :D

    ahaha, fmylife. det er vakkert!
    og eh, teknisk sett har det et navn, lille venn. <3

    SvarSlett
  5. Whut, har det? Hva daaaa? D:

    SvarSlett
  6. Jeg ville mye heller vært homofil mann enn heterofil mann :D Kan jo ha noe med min forkjærlighet for homofile menn å gjøre... Jeg vil lese Kjære Timo, men det er mange bøker på lista O_O Den virker flott<3

    SvarSlett