fredag 22. april 2011

Klisjé

Eg bur på et småbruk på landet
med en kunstnar i andre etasje
Me høre på Vreeswijk og Jokke
og pugge sitater av Nietzsche

For eg e blitt en klisjé
og eg trives med det
Tralalala
Lalala
Lala

Og dagan, dei e stort sett metta
av alkohol og sladder og vås
Nei, det ekkje så vanskelig å gjetta
Eg e lett å setta i bås

For eg e blitt en klisjé
og eg drite i det
Tralalala
Lalala
Lala

Og når eg sette meg på pubben
så snakke eg høgt om meg sjøl
om alle mine problemer
og berre oppdikta vrøvl

For eg e blitt en klisjé
og eg skryte av det
Tralalala
Lalala
Lala

Men bohemlivet he sine manglar
Eg klarikkje alltid å le
Nei, du ska ikkje sjå vekk frå at du finne
meg dinglandes i et tau frå et tre

For eg e blitt en klisjé
og eg hate meg sjøl
Tralalala
Lalala
Lala

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar