torsdag 2. september 2010

Den største jævla møllen jeg noen gang har sett

Seriøst. Det er sånn de ser ut i Bø, liksom. Reine Australia, dette her. Jeg hadde egentlig litt lyst til å slippe den inn fordi den var så dritfin, men 1. det hadde vel strengt tatt vært ganske slemt gjort mot møllen, og 2. det er ikke sikkert jeg hadde syntes den var så dritfin hvis den hadde flaksa fritt rundt på rommet mitt.

Jeg har ikke vært i så altfor god form noen dager nå. Forhåpentligvis kommer jeg meg opp til skole i morra, men... meh. Neh. Veit ikke.

Jeg merker at jeg har ikke så mye å si lenger.

7 kommentarer:

  1. Iiih, den var fin :D Meen eg trur du gjorde lurt i å ikkje sleppe han inn :P Dei er fine, men ikkje så koslege når dei svermar i håret ditt *experience*

    Og sv;
    Det var veldig kjekt, og eg hadde det jævlig dagen etterpå 8D Og takk, den funkar faktisk :D

    SvarSlett
  2. Skikkelig gode bilder!

    Forkjøla?

    SvarSlett
  3. Ooo, vakker...

    Denne tida på året altså... Kjenner alt for mange som er syke nå, og jommen tror jeg at jeg brygger på noe selv også. GOD BEDRING!

    SvarSlett
  4. @ Ida: Yeah, var det jeg tenkte.

    @ Karen: Se hvem som snakker, da, høhø <3

    @ Kolbjørn: Mitt mobilkamera of doom med 8.1 megapixler slår til :D Vel, jeg har vært mer slapp og bare... generelt uggen. Var på skolen i dag, da.

    @ Marta: Takk! Jeg er i ferd med å komme meg :3

    SvarSlett
  5. Åh, møll kan vere so fantastisk fine! I sommar gjekk eg ut på trappa om kveldane og såg på møll, nattsvermarar og nattsommarfuglar som flaska rundt utelampa eller sat på veggen.

    ^^,

    SvarSlett