mandag 15. november 2010

And I've got miles and miles to go before the swallowing of the sun

7 kommentarer:

  1. jeg også noen ganger. at jeg fortsatt var det.

    SvarSlett
  2. spennende musikk. eller, mer enn musikk som du har skrivi her et sted før.

    SvarSlett
  3. du er så flink til å kommentere bloggen min(takk), så jeg må bli flinkere til å kommentere bloggen din. men jeg har ikke noe å skrive egentlig. en dag skal jeg sette meg ned og høre på Salem sånn ordentlig. selv om de ikke er norske.

    SvarSlett
  4. Selv om jeg personlig ikke falt helt for dette, syns jeg du har en oppriktig interessant musikksmak altså og det var i hvert fall både mystisk og fascinerende så det er jo fint. Og jeg syns setningen "And I've got miles and miles to go before the swallowing of the sun" var veldig fin, det ga meg et fint bilde inni hodet mitt og virket poetisk liksom :)

    Så det er bare å fortsette med musikktips for jeg er veldig åpen for å utvide horisonten min musikkmessig (selv om jeg selvsagt alltid vil foretrekke musikalmusikk) =D

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Åh, jeg blir faktisk oppriktig rørt over at dere i det hele tatt gidder å gi det en sjanse, jeg :3 Salem <3

    SvarSlett
  6. Min favorittsang av Salem så langt, tror jeg... og "King Night". Og tolkninga dems av "Streets of Philadelphia"... og alle de andre også. Alle er favoritter, egentlig. Men for meg er "Killer" liksom øverst på en veldig jevn, avrunda topp.

    SvarSlett
  7. Ja, jeg trur som sagt jeg har den på en veeeeldig god andreplass etter King Night. Det er bare noe med måten han synger på, trur jeg... ååhhh <3

    SvarSlett