torsdag 16. januar 2014

Trivialiteter

Jeg har vært sjuk så lenge nå at jeg føler at samfunnet har gått forbi meg, men for hva det er verdt, kan jeg gi dere ei oppdatering på hva som skjer på denne kanten. Dere veit, så kanskje jeg kan få ei oppdatering på hva som skjer der ute i verden til gjengjeld.

Dere, se på denne her:


Det er en superfantastisk lysgirlandersak som gjør at jeg får lyst til å ha et stort, magisk hus med en enorm hage, der folk kan grille og klatre i trærne og spille konserter, og når det blir mørkt, vil denne og ildfluene lyse opp hele natta. Det er forøvrig ikke bare lysgirlanderen som gjør at jeg vil ha det store, magiske huset, jeg har hatt lyst på det i veldig mange år nå, men denne er jo en fin, hva heter det på norsk, addition til den drømmen.

For noen av penga jeg fikk til jul, kjøpte jeg to nye plagg. Jeg bruker jo aldri penger på klær, så når det først dukker opp noe så til de grader fabelaktig, syns jeg det er lov:


Kattepuser! Kattepuser og iiiiiis!!!

Beklager gult lys på det siste bildet, men taklampe.

Og så må jeg dele Marko med dere. Jeg må faktisk bare. Nyttårsaften i år feira vi hos Eirin og Eirik, og det var de som introduserte oss. Marko er en finsk, arbeidsledig mann i sin beste alder, som i denne videoen koker kaffe. Jeg lo til ansiktet mitt gjorde vondt.




Og utover det, har jeg endelig blitt hekta på Game of Thrones, jeg som alle andre, og så har jeg - faktisk - fått min scifiskeptiske kjæreste til å se på Battlestar Galactica. Jeg er ganske flink.

Nå vil jeg bare bli frisk.

4 kommentarer:

  1. åh, bli frisk! <3
    og - ordet du leter etter er vel tilføyelse? ellernoesånt. og den drømmen hørtes jo himla fin ut, håper jeg blir invitert til hagefestene når drømmen blir realisert!
    og iiih, kattepusgenseren! jeg elsker sånne gensere. jeg har dessverre ingen med superfancy trykk på enda, men just you wait!

    SvarSlett
  2. God bedring Kristine!

    Av egen erfaring hjelper rå ingefær, og rå hvitløk (hvitløk holder både vampyrer og sykdommer borte) :) Finfine lys! <3

    SvarSlett
  3. God bedring, håper du blir fort frisk igjen :)
    Og ååå så fin lysgirlandersak, finfine klær også, særlig kjolen =D Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer, alle tre! Dere er <3!

    SvarSlett