fredag 20. mars 2015

Total eclipse (of the heart)



#dagensoutfit

Altså, jeg visste jo at det var meldt gråvær, så jeg forventa igrunn ingenting, men så så jeg ut av vinduet på kjøkkenet og bare:


SYKT GIRA. Skylaget fungerte jo faktisk som et par solformørkelsesbriller! Helt til jeg fikk melding av min kjære:


Fordi jeg er i Lier nå fordi Triztan Vindtorn-festivalen, og i dag skal jeg ingenting, men jeg leste på biblioteket i går, og i morra er det utdeling av Vindtorn-prisen, så jeg gadd ikke reise fram og tilbake og fram og tilbake til Oslo, men nå bare HVORFOR GJORDE JEG IKKE DET DA HERREGUD JEG ER SÅ DUM. Og veit dere hva? Nå, noen minutter etter at solformørkelsen er over, sprekker det jaggu opp og blir klarvær. Det er litt dårlig gjort av universet å hate meg så mye når jeg elsker det.

En dag i uoverskuelig framtid når jeg har så mye penger at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med dem, skal jeg reise på solformørkelsesferie. Det er jo ganske ofte totale solformørkelser et eller annet sted på jorda, sånn relativt sett.

Og jeg skal snakke mer om Vindtorn-festivalen og hva som skjedde der og sånn, altså, men ikke ennå!

2 kommentarer:

  1. Synd at værgudene ikke spilte på lag med deg under solformørkelsen, universet kan være en litt dum ting av og til og om ikke annet så var det et veldig kult outfit :)

    SvarSlett