søndag 29. desember 2019

Fem dager etter julaften

Hvert år rundt juletider tenker jeg at i år gidder jeg ikke å skrive et eget blogginnlegg om hva jeg fikk av gaver, for er det ikke noe litt ekkelt skrytete i å brife med materielle goder på den måten, men så åpner jeg gavene, og så får jeg liksom så mye fint at jeg klarer ikke å dy meg likevel.

Denne teen, hvit te med ananas fra A. C. Perch's Thehandel, er en av de beste teene jeg noen gang har smakt, i tillegg til at grønnfargen på teboksen er en av mine yndlingsfarger:



Jeg fikk et baderomsteppe som ser litt ut som en hjerne:


Denne boka er visstnok rar, ekkel, vakker og skummel, med andre ord alt jeg liker på én gang:


Jeg fikk et av årets aller beste album:


Jeg fikk Mummi-stæsj, som tydeligvis er i ferd med å bli en slags årlig tradisjon:



Jeg fikk praktiske hverdagsting:




 Jeg elsker at jeg er den folk jeg kjenner tenker på når de ramler over enhjørninger:



I tillegg fikk jeg penger og et strykejern, men jeg har strykejern fra før, så det skal jeg bytte på Elkjøp en av de nærmeste dagene (hva skal jeg kjøpe isteden? KANSKJE PLAYSTATION 4???????).

Og ellers vil jeg bare si tusen takk til de av dere som leste det forrige innlegget mitt! Det satte jeg skikkelig stor pris på. Skriving er så viktig og vanskelig, og vanskelig fordi det er viktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar