tirsdag 23. september 2008

Dommedag

Hvem hadde trudd at dommedag skulle komme på en onsdag? Sånn en kjedelig dag som onsdag. Det eneste litt morsomme som pleier å skje på onsdager, er at LOST går på TV Norge, men nå går jo ikke det lenger heller, og kommer ikke igjen før på nyåret. Ærlig talt, jeg syns skjebnen er lite oppfinnsom, altså. Jeg mener, hallo, onsdag. Går det an, liksom.

I tilfelle du lurer: jeg skal ha min første kjøretime på onsdag. A.K.A. i morgen. Jeg gruer meg som et reint helvete, kommer til å få nervøst sammenbrudd, begynne å grine, drite meg ut, dø, et cetera. Og så har pappa, luringen, greid å bestille time til meg klokka sju. På morningen. Altså kommer jeg til å sovne bak rattet, og skape det lameste førsteinntrykket ever. Jeg må føkkings opp seinest halv seks. Klem, takk?

Og så en annen ting som suger kjønnsorganer: jeg veit ikke helt hvor mange som faktisk husker det, men i innlegget ei stund tilbake om sko og kjærlighet, sa jeg nøyaktig: "Jeg har nemlig penger, men de skal spares. Jeg skal nemlig noe. Men jeg vil ikke si hva det er før det er 100 % sikkert (nå er det 99 %), til tross for at jeg egentlig bare vil bælje det ut. Noen veit det allerede, da. Men foreløpig er min munn lukket." Så hadde jeg planer om, cirka rundt denne tida, og legge ut masse fine bilder sånn at dere kunne ha gjetta, før jeg hadde blåst i trynet på dere at jeg skulle til Japan i juleferien, men planene har blitt spolert. Delvis på grunn av teite foreldre (hva er føkkings vitsen med å være atten når man ikke får bestemme sjøl?) og delvis på grunn av teite leilighetseiere ("overnatting er harry!" - gå og dø!). Så... nei. Nå har jeg med andre ord i overkant av 9000 kroner på kontoen som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Men det føles faktisk ikke bra i det hele tatt.

10 kommentarer:

  1. Awww, takk, det kan jeg trenge, trur jeg <3

    SvarSlett
  2. Trøsteklem fra meg også og lykke til med kjøretime i morgen, håper det går bra og at alt ordner seg.
    Klem ganger unullellig fra meg :O)

    Hvis det er en trøst så vil jeg bare nevne at jeg har lest historien din, "Ørkenliv", på skrivebua (jeg leser der fortsatt, selv om jeg ikke deltar på annet vis)) og jeg syns det var en utrolig bra tekst, virkelig!!!

    SvarSlett
  3. Den siste kommentaren var fra meg og ikke en annen Karoline (jeg fikk ikke registrert nettadressen med en gang).

    SvarSlett
  4. Aw, tusen takk, både for klem og for tekstkompliment; det gleder ^^ Det er faktisk norsktentamenen min som jeg skreiv i stad.

    SvarSlett
  5. mnaaw, stakkarslita<3
    Det er kanskje ikke noen trøst, men jeg sjekka hvor mye penger jeg har på kortet sånn ista, og jeg er litt misunnelig på de nitusenene dine akkurat nå xD

    SvarSlett
  6. Oi, stakkaren O_o Men du kan jo spare til tur i Sommer eller noe? ^^ Så kan du spare enda mere og ha god råd til å gjøre masse du har lyst til? :) Men skjønner jo at det suger hardt nå -.- Aldri moro å få vite at en ikke får gjort noe en SKIKKELIG ønsker seg! Så *klem*

    SvarSlett
  7. Nitusen er jo ikke så ille det da=P Men jeg skjønner deg, det må være sinnsykt surt. Det er vel litt seint å si lykke til og=/
    Men jeg kan si, og jeg må si det her for bua nekter meg å kommentere, teksten din Glasgow-smil er nydelig. Jeg liker den ikke minst fordi jeg veit hva Glasgow-smil er(though de kaller det Chelsea grin i Hooligans). Sånt er jo alltid koselig=)

    SvarSlett
  8. Jeg har enda ikke begynt med øvelseskjøring. Har ikke starta med trafikalt grunnkurs engang, selvom jeg ville ta det i fjor, så fikk jeg ikke fordi jeg var i usa. Er egentlig litt spent på hvordan det går, haha, med tanke på at jeg blir helt stressa bare av å se på trafikk. Tenk å være i det da?
    Huff, så kjipt at du ikke får dra til Japan! Jeg vil nog virkelig dra dit, det virker så... framtidaktig og annerledes, haha. Har egentlig bare generelt lyst til å dra til Asia og oppleve kulturen rundt omkring der^^ Men hvis du holder fast på de 9000 kan du vel reise senere?:D <3

    SvarSlett
  9. Awww, jeg blir reint rørt av dere og kommentarene deres, jeg! :')
    Altså, jeg bare MÅ dra til Japan en gang (snart, forhåpentligvis), så sånn er det bare. Hvis jeg bare kan få meg hjem, så kan det jo hende at det blir litt bedre. Er litt redd for å måtte jobbe-gå på skole-sove som veldig mange av de jeg kjenner gjør, men fortsatt... for jeg trur ikke jeg greier å holde fast på de nitusenene x) Eller kanskje... jeg aner jo som nevnt ikke hva jeg skal gjøre med dem. Jeg blir stressa av for mange penger, jeg.
    Awww, takk, Karen! :D Jau, så allmektige Wikipedia nevne at Chelsea grin var et annet navn for det ^^

    SvarSlett