onsdag 9. juni 2010

Det ultimate narcissist-innlegget

Eller egentlig ikke, da. Ikke helt. For det er vel strengt tatt en viss forskjell på narcissisme og det å... være snill mot seg sjøl. På en måte.

Anywayz, Ida utfordra meg til å skrive seks positive ting om meg sjøl pluss å poste et bilde av meg som jeg likte. Det passer jo utmerket, i og med at jeg fortsatt, etter flere år, drømmer at jeg mister tenna, noe som i følge Lisa betyr at jeg lar andre overkjøre meningene mine, og i følge Signe at jeg har dårlig sjøltillit. Og det bunner vel på mange måter ut i det samme?

Digresjoner til side nå:

1. Jeg kan jo skrive, da.
2. Jeg har AWESOME stil!
3. Uansett om andre mener at den kvalifiserer til Norges styggeste, så veit jeg at jeg har ei superkul dialekt.
4. Jeg... husker ting. Ikke som i at jeg husker hvor mobilen min er når jeg går rundt med den i handa, for jeg trur det er mer generell distréhet enn akkurat dårlig hukommelse, men liksom... ja, siden det strengt tatt er meninga at jeg skal skryte av meg sjøl i dette innlegget, så kan jeg jo si rett ut at jeg gjorde aldri lekser med mindre det faktisk skulle leveres inn eller framføres på ungdomsskolen og videregående, og jeg leste bare én gang gjennom lærestoffet før ei prøve, hvis jeg leste i det hele tatt. Og hey, med unntak av gym og matte, fikk jeg fem eller seks i alle fag (nå skal det kanskje nevnes at karakterene jeg fikk i gym og matte var på motsatt side av karakterskalaen igjen, men... likevel, liksom).
5. Jeg kan relativt mye om film. Ikke i forhold til visse andre jeg kjenner, men i forhold til folket generelt.
6. Jeg er faktisk dritgod i sudoku!

Og værsågod, her har du et bilde å runke til! Neida, jeg sa ikke det:


Skal jeg dømme ut fra håret, er det fra høsten 2008. Men jeg var jo litt søt, da?

Utfordringa sier ikke noe om hvor mange jeg skal utfordre videre, så jeg gjør det enkelt og sier bare som så; føler du deg kallet til å gjøre det, så gjør du det. Det er faktisk ganske koselig!

Nuh vurderer jeg seriøst å putte pommes frites'en fra i stad i mikroen. Og vil du vite en hemmelighet? Vi har iste i kjøleskapet! Omnomnomnom.

9 kommentarer:

  1. En skulle ha blitt flinkere til å tenke positivt om seg sjølv, så igrunne ikkje så dum utfordring. Folk har litt for lett for å tenke negativt.

    SvarSlett
  2. haha, du er søt^^ Og jeg er så med på den huske ting-tingen. Gleder meg til the real life, det kommer ikke til å bli et sjokk:D

    SvarSlett
  3. Jeg syns du er heldig som har den huskegreien, de eneste fagene jeg fikk femmere i var tegning og kunsthistorie og jeg har bare fått en sekser noensinne (men den var for en novelle jeg skrev så den er jeg ekstra fornøyd med), men alle er flinke på forskjellige ting.

    Forøvrig var bildet kult og jeg likte ideen om å skrive positive ting om seg selv så jeg tok utfordringen =D

    SvarSlett
  4. Bwaha, takk. Og yeah, Ida, du sier noe der. Jeg synder jo på den der rett som det er sjøl, så.

    SvarSlett
  5. WEE, du tok utfordringa :D No vart eg glad, og eg er EINIG I at du kan skrive :3 Og du er veldig fantastisk, du må aldri tru noko anna sjølv om du likevel gjer det :) Fordi du er original, søt, morsom, vakker, flink og eineståande på så mange måter! :) Og dette er ein veldig god utfordring i tunge stunder, så eg er glad for at du tok han ^^ :D

    SvarSlett
  6. Hahaha, takk, du er litt fantastisk <3

    SvarSlett
  7. WHAT, jeg drømmer også hele tiden at jeg mister tenna!!

    SvarSlett
  8. Det er kjempeviktig å tro godt om seg selv! Jeg har faktisk blitt litt dårlig på det i det siste, men bare husk: du er MAGNIFICENT! :D

    Jeg tar utfordringen, siden jeg har et behov for confidence-boost akkurat nå :)

    SvarSlett
  9. @ Gro: DET ER EN KONSPIRASJON! D:

    @ Lisa: Word, sistah! Og takk det samme ;D

    SvarSlett