torsdag 6. januar 2011

Good times

AIGHT. Konvolutten som inneholder søknaden min til Den norske filmskolen er endelig lukka igjen, og før dere spammer ned kommentarfeltet med HAHAHA DU ER SÅ LOL DU KOMMER JO IKKE INN UANSETT så vil jeg bare si at jeg hadde angra som svarte faen hvis jeg ikke hadde søkt i det hele tatt, så det. Det jeg egentlig vil fram til, er at den søknaden har tatt opp ganske mye av tida mi i det siste, og har stressa meg så forbanna mye i dag at jeg på et punkt brøyt helt sammen og grein til jeg hadde snørr i hele trynet. Nettopp derfor skal det bli helt fantastisk å stikke til min kjære Signe i morra, før det er klart for mådderføkkings fjorårsfest for 09/10-kullet på Skiringssal! Herregud, dette har jeg gleda meg til i over et halvt år. Jeg er helt ørsk. Dette blir kjempefint. Og nå håper jeg bare at jeg ikke har altfor høye forventninger sånn at jeg blir skuffa. Men det trur jeg egentlig ikke. Jeg veit jo at jeg har så fantastiske venner at det ikke skjer.

Sandefjord, I'm coming for you! ♥

12 kommentarer:

  1. HAHAHA DU ER SÅ LOL DU KOMMER JO IKKE INN UANSETT!

    Neida, det veit jeg ikke mye om. Men jeg håper at det går rette veien og at du får spredd kunsten din uansett om du kommer inn eller ei.

    SvarSlett
  2. Synest det er kjempe kult at du søker på det:) Vi skal sende det formelle brevet og boken i dag.

    Lykke til! :)

    SvarSlett
  3. ikke tro så lavt om deg selv da, frøken! det er bra å søke uansett. man vet jo aldri! du kom jo inn på bø, og selvom skriving og film ikke er akkurat det samme, så går det jo ut på det samme - det er hard shit. du klarte bø, så hvem vet, kanskje du klarer filmskolen og?

    SvarSlett
  4. Lykkke til! Langt på vei allerede når du har fått ordna søknad, det skal jeg også skrive i helga =/ Til ymse sirkusskoler

    SvarSlett
  5. (omtrent)ingen trur at man ska greie å komme inn på vanskelige linje, men noen gjør jo det likevel. håper det blir deg:) du kom jo inn her i Bø..

    SvarSlett
  6. Håpa det går vegen=). Ellers hadde det jo vore kjekt om du heller kom til Bergen sant? :D.

    Håpa at du koste deg stort i Sandefjord i alle fall. Tenkjer det kjem ein liten mailoppdatering fra meg i dag ein gong :D.

    SvarSlett
  7. Joda, dette går bra skal du se. Og gjør det ikke det så kan du jo bare sende filmskola en langfinger per brev. Og det er sunt å ha ambisjoner. Og jeg kan sitte her og blabbetiblable i vei om "jammen du er jo flink selv om du kommer inn eller ikke og du klarer deg sikkert likevel skal du se" med fare for at det hjelper humøret ditt midt bak i rævva.

    Så jeg sier: LYKKE TIL!, og mener de burde stappe huet i en food processor hvis de ikke tar deg inn.
    Basta.

    SvarSlett
  8. Takk for lykkeønskninger! Nå har de ganske mye strengere inntakskrav for å komme inn i Lillehammer enn i Bø, da, så jeg forventer å ikke komme inn. Mye koseligere å bli positivt overraska.

    SvarSlett
  9. sv: me 2. enten gjort alt selv eller vært skikkelig nazi mot alle. stakkars folk.

    SvarSlett