søndag 3. mai 2009

Hvis Chris Crocker hadde vært med i Twilight...

Jeg kan ikke noe for det, men fyren er bare lættis. Og se på relaterte saker, da dere! "- Robert Pattinson stinker"! "Robert Pattinson naken i film"! "Robert Pattinson ville bli kvitt 'alt' fettet"! Og hvis dere klikker dere inn på sistnevnte artikkel, kommer det enda flere snasne relaterte saker opp. Jeg sier bare: "Robert Pattinson: De likte ikke tennene mine"! "Robert Pattinson liker å være intim med kollegaer"! (Little Ashes yay!) "Robert Pattinson dated plageånd"! "Daniel mener Robert Pattinson er kjekkest"! Daniel er for ordens skyld Daniel Radcliffe. Hurlumhei i settet på The Goblet of Fire, med andre ord. Fangirlkommentarene er òg verdt å få med seg. De greier visst bare ikke å holde kjeft.

(Og apropos Little Ashes; da jeg tok en quiz på Start om hvilken kunster jeg var... Vel, dere kan jo gjette hva resultatet blei. Jeg syntes det var... rivende festlig, faktisk!)


6 kommentarer:

  1. halo, han dusjer jo da, men det kan hende at han ikke vasker håret vær eneste dag!!!

    xD!

    SvarSlett
  2. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA
    *er død*

    morsomme Bob Melodrama + morsomme dårlige journalistikk = fantastisk<3

    SvarSlett
  3. Jeg trur jeg aldri har opplevd å finne så mye lattervekkende på én eneste kjendis xD

    SvarSlett
  4. Har jeg noen gang nevnt at han har et stort hode?

    SvarSlett