onsdag 14. oktober 2009

Endelig!

Jeg stiller meg særdeles usikker til hvor mange som egentlig har fått det med seg, med tanke på de kryptiske kodene blogginnlegga mine nå i det siste har bestått av, men Tor Espen har i væffal vært på sjukehus. Og han kom tilbake i dag, etter tre uker. Temmelig hoven, men det gjør visstnok ikke vondt, so all is well.

Det er bare det at... vel, jeg føler litt at entusiasmen er litt skjeivt fordelt, da. Altså, jeg veit jo det at folk har forskjellige måter å vise følelser på og blablabla, men liksom... ja. Men nå er jo jeg sinnssykt innbilsk og, da. Og det har jeg igrunn vært alle disse ukene.

Men jeg er glad da, sånn alt i alt! Det er skikkelig godt å ha ham tilbake. Og han veldig blei glad for koppen Henrik og jeg hadde lagd til ham (til tross for at han foretrakk en litt annen staving av "bløtkake"). Og fordi jeg ikke har noe bedre å finne på, laster jeg likeså godt opp bilder av den:

Intern som bare faen, da. Men det er jo så vakkert.

I kveld blir det splatterfilm!

3 kommentarer:

  1. Awh, så flink de er :D sjølvlaga kopp er kaus, og du er søtish! <3

    SvarSlett
  2. Fin kopp ja! :) Høres ut som dere har det koselig, skal snart sette meg ned å skrive tilbake til deg ;)

    SvarSlett