onsdag 12. august 2009

"New look?" "I'm sorry? ... Oh."

Little Ashes til side nå, ja. Voila!:

Ikke helt til side, nei. Det eneste som er litt trist, er at det egentlig ikke syns at det er lilla i det hele tatt. Og det var til og med etter at lysforholdene blei triksa med digitalt. Så, alas, jeg sank hen til fjortizmobilbaderomsbilder i steden. Jeg mener, det er bedre lys der.

Og det som er gøy er at håret mitt hopper i tid! La meg forklare nærmere.

Se her. Med litt spray i bakhånd, ser jeg jo nesten litt Twin Peaks ut. Eventuelt tatt ut fra 80- eller tidlig 90-tallet. Men det stopper ikke der.

Hvis jeg ikke lar verven min stå rett opp, blir det jo faktisk en viss 20-tallsschwung her. Det er respekt. Og nå for litt perspektiv på ting.

For ikke å glemme at hvis jeg bare gjør litt sånn:

ser jeg jo ut som det motebladene liker å kalle "rocka." Gøy!

Og jeg føler meg fryktelig narcisistisk nå. Og ikke-fotogen. Hahaha. Men altså: lilla!

Nytt spennende sladder fra livet mitt i det siste, inkluderer kjøp av ny iPod med 16 deilige GB. Grønn. Dette blir befriende. Min røde beslutta å vandre til de evige jaktmarker for en god del måneder siden nå.

Det var noe mer og, men det kommer jeg ikke på.

14 kommentarer:

  1. Du er som vanlig veldig kul på håret!

    SvarSlett
  2. Pent! Jeg hadde faktisk en lignende frisyre da jeg klippa håret mitt selv for ca. 100 år siden :) http://filifjonk-katt.deviantart.com/art/Evilness-41284674
    Håret mitt var vistnok lengre enn ditt, men litt samme. Jeg likte veldig godt stylinga på det siste bildet :)

    SvarSlett
  3. AAAA! *englelyd*

    sånn srsly. awesome. jeg er sjalu D:

    SvarSlett
  4. Your hair is too cool for 2009.
    Rururu~ Purple er forresten überawesome.

    SvarSlett
  5. Lilla er mystikk og awesome :D Ogog, me hadde same telefon - heilt til min sin talte sine dagar og berre.. kortslutta :( menmen, du såg stilig ut? lilla <3

    SvarSlett
  6. Takketitakktakk, søte små og store :D

    SvarSlett
  7. Lilla:D Du var heit som "rocka" ^^

    SvarSlett
  8. herregud!

    Eg kjem ikkje over kor vantvittig du ligna på ingrid på det siste bildet. Det er heilt freaky. Hadde det ikkje vert for at eg visste at det var deg, hadde eg nok holdt en knapp på ingrid. Freaky!

    Men dødskult ^^

    SvarSlett
  9. Kjempekul frisyre, lilla vøtt!
    Da jeg gikk på folkehøgskolen ble kulest hår kåret og hadde du gått der hadde du sikkert vunnet :)

    SvarSlett
  10. Åhh, nokke så kuult D: Her blogga eg at eg vil ha masse rare farger i håret, også berre har du masse farger i håret :O Fytti - eg vil gjere nokke slik òg :( Og du var såvisst rocka, omfg, nydlisch! <3

    SvarSlett
  11. Takk, dere nydeligste mennesker i verden <3

    @ Eva: Hahahaha, Ingrid, faktisk. Vi har jo for så vidt ikke så helt ulik sveis nå, bortsett fra at mitt er lilla, mener jeg. Men for all del, tar det som et kompliment :3 Ingrid er peeeen~

    SvarSlett