tirsdag 5. januar 2010

Hallo i stuggu

Skulle egentlig bare si ifra om at joda, jeg gjør andre ting enn å se film. Men bare nesten, fordi:

Nei, jeg har ikke fått kusma. Jeg har heller ikke tatt en kjønnsskifteoperasjon (bare droppa sminke). Derimot har jeg operert i kjeften. Utvida juleferie, med andre ord, hvilket jeg har blanda følelser for. Jeg elsker å slække på sofaen med film med Vibeke (ikke får jeg lov til så mye annet heller), men det plager meg faktisk at på skolen har folk allerede begynt å gjøre gøye ting - UTEN MEG. Pluss at jeg så klart savner menneskene. Men akk.

Nyttårsaften i Jølster var vakkert, men jeg gidder ikke oppsummere året eller skrive noen nyttårsforsetter eller noe sånt.

Jo, og som dere har eller ikke har fått med dere, har jeg blitt administrator på Filmfront (noe som forøvrig skjedde dagen etter at jeg registrerte meg i det hele tatt HEEEEEH!). Pluss at jeg så langt har tjent tusen kroner på å skrive anmeldelser for dem. Ja, jeg syns det er dritkult. Jeg har blitt lønna filmanmelder!

Og dette gjorde jeg jo på julaften, men glemte/gadd ikke å si ifra:

Og det syns jeg du bør og. Og hvis det mot all formodning er noen som vil ha mesterverket (som ar blitt sjarmerende krøllete nå etter at mamma mistok det for et makkverk, krølla det sammen og slang det i papirkurven min), så må dere sende meg en mail (kaninen_rulle@hotmail.com) med adressa deres. Førstemann til mølla, til tross for at jeg ikke helt kan forestille meg at konkurransen blir så hard. Høh.

Nå skal jeg gå og knaske litt mer smertestillende, tenker jeg.

Edit: I anledning 2010; her har dere noe å høre på:

10 kommentarer:

  1. Grattis med filmfront tineg. Så gøy! Kjekt å få peng for det ein gjer. God bedring. :)

    SvarSlett
  2. Jeg prøvde å registrere meg på filmfront, men det gikk ikke :O Men grattis med jobblignende?:D

    SvarSlett
  3. Slask. Opererer kjeften bare for å få slippe skolen. Herlighet. Noen trenger oppmerksomhet.
    Neida. God bedring.

    Å ligge på sofaen og se film er absolutt ikke å forakte.

    Hvorfor blogger du ikke på forfatterbloggen.no, egentlig? Nå kommer du jo på venstre side og helt på topp på google. Pluss at det bare er folk som leser bøker som leser der. Potensielle kunder.

    SvarSlett
  4. @ Ida: Tusen takk! Føler at jeg trenger det. Både penger og bedringsønsker, mener jeg.

    @ Karen: Den SMS-registreringstingen er nede, men du kan sende en mail til pal@filmfront.no, så kan han registrere deg for deg, hvis du vil ^_^ Og hey, takk! :D

    @ Håkon: Forfatterbloggen.no har mange teite regler. Hvorfor skulle ikke jeg få lov å drive med sjikane hvis det er det jeg vil? På Blogspot er det i væffal ingen som klager. Pluss at jeg kan bruke layouts fra Pyzam her 8)

    SvarSlett
  5. de ville ikke registrere meg D:


    MEN JEG VIL HA MESTERVERK!
    så, eh, la dette telle som en mail?

    SvarSlett
  6. giraff<3 og gratulere med annmelderjobbensaken ja :D også må du ha god betring med munnen og tennene og alt! <3

    SvarSlett
  7. Men du burde jo blogge der også. Innlegg med litt litterær kvalitet i ditt fulle navn. Folk som søker på forfattere ender ofte opp der, og det er gjennom den siden mange får tilbakemelding fra lesere, samt flere lesere. Så kan du så klart ha lenke herfra og dit og dit til her, så får du generelt sett flere lesere.

    SvarSlett
  8. @ Imma: Som jeg sa til Karen og; pal@filmfront.no er din venn~ Bare send en mail til ham, så kan han registrere deg for deg. Menneh, har du ei Bø-adresse jeg skal sende til, eller skal jeg bare sende den til K-town?

    @ Astrid: Taaaakk ^_^

    @ Håkon: Skal vurdere det, da. Okei.

    SvarSlett
  9. au! god bedring og gratulerer med anmelder-jobb! <3

    sjiraffen var forresten dødsfin! finfint prosjekt, det der <3

    SvarSlett